torsdag 18 mars 2010

Yeay för Public Service!

Jag sitter och lyssnar på Mix Megapol.
Gud vad stolt jag är över att vara en del av Public Service.


Och här kommer anledningen:
Public Service!
Sveriges Radio. Sveriges Television.
P4, P3, SVT1, SVT2.
Intellektualism.
Nytänkande.
Intressant.
Mångkulturellt.
Utanför ramarna.
Djupt.
Lättsamt.
Bra programledare.
Mindre skit, mer bra. Helt enkelt.


( Det här är en parentes. Public Service i Sverige skulle vara helt
och fullt komplett om vi hade Desperate Housewives. )


( Det här är parentes 2. Finns det ens nåt som heter intellektualism?
Om inte är Public Service också nytänkande eftersom vi kommer på nya
ord. (Läs: Jag kommer på nya ord och jag jobbar på P4. Jag. :) ). )


Och nu stänger jag av Mix Megapol.


i
P.S. Sälen rockar. Eller som Bree sa i ett av de avsnitt (som de
flesta lagliga inte har sett): "I Rock!" D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar