torsdag 25 mars 2010

den som..

Den som aldrig ger sig kommer vinna.
Det vet jag.
Efter att ha kämpat mot bilen som prompt skulle sitta fast i en snöig
backe.
Och alla försök till tryck på gas gjorde bilen till en prickig korv.
Så nu kan man äta den.
Nej alltså, den blev skitig.
Men trägen var jag.
Och till slut flippade bilen ur och tryckte sig runt sin egen axel.
Vilket var optimalt för mig eftersom bilen stod åt helvete från början.
Det har sina fördelar att bo som jag gör. Eh..


Ikväll rullas röda mattan ut för mig.
Jo. Så är det.
För mig. Och mina vänner.
Och några till eventuellt.
PopLife Magazine ska ha sin releasefest.


Men innan det ska jag till Nöjesfabriken för att diskutera ett
framtida jobb.
Så nu lutar jag mig tillbaka på bussen och håller tummarna för att
tjejen bredvid med sin dotter i famnen har vett att sätta på bältet.


Kyss!
i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar