tisdag 16 mars 2010

Oväntat

Kommer till gaby med intentionen att skriva hits.
Precis innan får jag ryggskott.
När jag kommer fram ligger gaby på sängen med magont.
Vi bestämmer oss för att lägga ner ambitionerna.
Jag spelar en låt jag jobbat på för henne medans hon vrider sig i
smärtorna. Hm. (Ja det låter bra att skriva vrider sig iaf.)
Sen spelar hon upp nya prodden på vår första låt.
Sen Tänkte vi lägga ner dagens jobb.
Två timmar senare finner vi oss sitta med en hit i händerna.
God damn.


Vi har hittat nyckeln.
Släpp kraven.
Fint.
Och hur fan gör man det då, tänker ni?
Ät fiberrik mat och införskaffa en dataväska fylld med dator och
gärna tunga grejor. Häng den på din axel. Ett par år sen har ni det!


Nu mys!
Ps. Gaby är grym. Ds.
i

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar