söndag 14 mars 2010

Äntligen hemma!

I fredags var jag konferencier på GuldVargen-Galan i Karlstad.
Det var ett jädrans sjå att få ihop allt.
Jag testade mitt egenskrivna material.
För första gången.
Ska ärligt talat säga att det gick hem sådär.
Men å andra sidan kan det ha berott på att servisen sprang runt och tog drinkbeställningar samtidigt.
Jag är grymt nöjd över mitt manus och skulle själv ha tyckt det var askul.
Inte så att man gapskrattar utan mer njuter så att det bubblar inom en. 
Sen är frågan om någon mer än jag håller med. Eh. 

Scenen var grymt snygg. Igge hade gjort ett satans så bra jobb på att hitta Starwars-känslan.



















Starwars-temakräver: Prinsessan Ina. 
Jag gjorde håret själv. Ja.
Titta på mina öron.. Vad säger man. Örongrejor?
Annars var jag vitklädd.
























Mot slutet av galan blev jag lockad över till The Dark Side. 
Darth Vader tog mig över och jag kom ut helt i svart. 
Äntligen fick jag användning för det pistolhölster jag köpte på Countrygalan. 
Ina goes country-darkside-mickhölster.
Skulle man kunna säga.


 























Off to Sthlm tomorrow.
Men innan det. Radio.
Tune in mellan 10 - 13.

Lugn önskar jag er idag.
i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar