fredag 26 mars 2010

Poplife


Igår beträdde vi röda mattan.
Jovisst. Den på utsidan är även kallad tarmen.
Tarmen och iNA.



Men sen kom vi in.
Stor röd matta.
Röda VIP-pass (Som denna kväll kan jämföras med diamanter. Access to everywhere. I mean everywhere. Eh.)
Vi går runt hörnet där 20 fotografer väntar.
Det blixtrade till i 15 sekunder medan vi posade järnet. Järnet.
Kornelia kommenterade efteråt: Det här var det löjligaste jag har varit med om.
Jag svarade: Get used to it. (Människor, gärna artister, som tar sig själva på lite för stort allvar säger så.)

Kvällen var grymt kul!
Längesen det var sånt ös.
Skönt och fullt med nära vänner. Med betoning på fullt.
Sen kan man fråga sig vad eventet var för?
Tidningen PopLife's releasefest. Men varför fick man ingen tidning? Eller nån info..? Alla ska ha nåt för gratis champagne trodde jag.
I vilket fall hamnade jag vid helt rätt bord. Jag och Chipp. Ni förstår.


Igge är grym. It's a fact.
Vilket jävla ljus.


Måste ge en eloge till Robins nattakäk.
Fräschare har inte skådats.


i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar