måndag 29 mars 2010

nu ni..

Nu har det hänt.
Det jag inte längre trodde möjligt.
Min kropp har sagt ifrån.
Nu får det vara nog.


Så nu ligger jag i min säng och funderar över vad jag gjort för fel.


Helt enkelt.
Jag är sjuk.


Men det började så konstigt.
Igår smög det sig på en konstig hosta.
Som under dagen blev värre och värre.
Den slet sönder min hals och det skar genom hela kroppen.
Sen kom värmen.
Mattheten.
Och nu ligger jag här.


Jag ska försöka ta mig ner och få i mig nåt att äta.
Sen kryper jag upp på alla fyra igen.
Snyft.


Inser nu att jag måste göra en inventering bland mina blogg-inlägg.
Det får ju inte bli mer än ett "det-är-mest-synd-om-mig-för-att-jag-
råkar-vara-sjuk-en-gång-om-året-pitty-inlägg" om året.
Vilket betyder: Hello wellness, goodbye sickness for a year!
Gött.


i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar