torsdag 17 december 2009

Kom hem igår kväll vid 22.
Behövde packa och sova.

Istället fick jag försöka lista ut vad som kunde vara fel på pelletspannan.
Det finns ju så klart en massa plus med att ha en pelletspanna.
Det kluriga är bara att lista dom.

Det finns en halvnegativ grej dock. 
Stannar pannan och det inte finns nån back-upplan.
(Som typ elpatroner)
Då blir det kallt.
Är det dessutom iskallt ute går det ganska fort.

I vilket fall.
Jag fick igång pannan.
Inatt när jag vaknade var elementet lite varmare.
Men vet ni vad?

Precis innan jag åkte bort, för helgen, gick jag ner i källaren.
Tände lampan.
Bad en bön.
Pannan hade stannat.

Sitter på tåget.
Dial up - hyresvärden.

Spännande att vara spåtant för en dag.
Jag spår att han kommer komma till mitt hus idag.
Jag ser honom närma sig pelletsbrännaren..

i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar