tisdag 12 januari 2010

Den bästa komplimangen.

Mormor står i mitt kök och lagar mat.
Jag sitter vid öppna spisen och jobbar (dvs bloggar).

Mormor lyssnar mellan 10-13 varje dag när jag sänder.
Idag spelade vi Pink.
Mormor sa:
Citat.
Jag satt och lyssnade hela tiden, fokuserat, för jag trodde det var du. Det var ju så likt dig.
Slut citat.
Mormor är bäst.

Jag och Sven i låtpaus. Där han sitter satt jag idag.

På order av mig fick redaktionen idag ta med MODEPRYLAR till studion.
Vi hade mode som tema och nu skulle vi visa våra färdigheter.
Jag tog med en Vegamössa (som jag fick lära mig att det heter).

Vegamössan, hamburgar och korvnyckelringen. Och micron.

Sven tog med en nyckelring som en tjej i Karlstad gör.
Pinkybell heter hennes märke. Kolla in: http://pinkybell.webblogg.se/
Lennart hade glömt ta med och tog hans gamla micro.
Som visserligen måste ha varit ganska tuff.
På 1800-talet.

Imorrn studio Karlstad med Jens.
Mellan tio och ett.
Det här är Sveriges Radio, Värmland i P4.

i

1 kommentar:

  1. Åh coolt, Ina! Du är så jäkla ball!!! Rock on! Jag håller med mormor.... du låter väldigt bra du!!! I'm a big fan. Kan vi höra dig här i Sthlm eller????

    KRAM och hoppas man får se dig i det nya året. It's a good one!

    Jossan

    SvaraRadera