torsdag 7 januari 2010

Äntligen har tystnaden brutits

NU.
Nu insåg jag att mina senaste inlägg inte har publicerats.
Snacka om att ha koll.
Ni kan i alla fall inte beskylla mig från att vara egoistisk för att jag läser min egen blogg varenda minut.

Idag började officiellt mitt jobb som radiopratare.
Idag skulle vara dagen då jag lärde mig allt.
Självklart blev det sändning istället.
Så går det när Sven står bakom rodret.

Det går bra.
Jag börjar lära mig.
Sitter och memorerar för att få in alla reglar, rattar och program fort som bara attan.

Imorrn sänder vi mellan 10-12.
Sen preppar vi nästa vecka när vi börjar sända "på riktigt".

Sen blir det sthlm.
Låtskriveri.
Rep inför Oslo.
Och ev lite mys..
Mm..
Sug på den ni.

Peace så länge.
i

1 kommentar:

  1. Pst.
    Jag skulle ha lagt upp en bild på mig och sven om det inte vore för att jag såg ut som en svälld ballong i ansiktet.
    Ja.
    Bara så ni vet.
    i

    SvaraRadera