onsdag 18 november 2009

Vad hände?

Var tog hon vägen undrar ni?
Jag vet ju men jag tänker inte lägge energin på att förklara det. 
Istället kastar jag er rakt in i mitt liv.

Jag jobbar som en galning när kraften tillåter. 
Jag är galet rastlös eftersom jag har varit sjuk i en vecka. 
Det finns nån mening med allt, så lyder 
min teori, och därmed också denna vecka.
Jag är galet taggad att få göra allt det som jag just nu planerar för.

Januari är ett virrvarr av olika jobb. Pussla pussla.
Kapellmästare för Revyn här hemma i Sunne.
Spännande gig på olika platser och konserter.
Rep inför nåt fantastiskt.
Det fantastiska: Åka som fältartist till Kosova för att underhålla militärer.
Jag ser det som en ära och ett previlegium.
Spännande..!
Spännande som attans.
Så här skulle det kunna se ut..: (taget ur vår Försvarets tidning från fältartist-kursen i somras)

Som avslutande punch-line:
Welcome to my life!
i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar