måndag 15 juni 2009

Spriiinga!

Sanningen är ju trots allt den: Ska man stå på scen som artist (framför allt med dansare och framför allt med Chris på koreografi) då måste man ha kondition.
Så! Jag jag gick ut och sprang, det var nån månad sen sist. En av baksidorna med att inte vara på ett och samma ställe under längre perioder.
Det gick bra tycker jag, klart det är tungt första gången så där men förvånansvärt okej ändå. Jag tänkte varva det med att köra lite powerwalk och sjunga samtidigt för att få igång sången i flåset. Ja... Det lät som en dröm! :)
"Yeah you gonna have to follow through.. puh..puh.. yeah...puh you gonna..puh.. have to follow through....puh.."
Hör ni nåt liknande i Värmlandstrakten så är det antagligen jag..
Dusch och popcorn! Tackscho!

1 kommentar:

  1. HAHA!
    U go I-girl!
    Alla hinder ska bort, så tar vi över världen sen!
    V to the Ä to the R to the L to the D to the E to the N!

    SvaraRadera