måndag 15 juni 2009

FÖRSTA INLÄGGET - Och glada nyheter!!!

Nu är vi igång!
Och har jag nåt spännande säga då som första inlägg..!? 
JO!
Jag är vidare i Svensktoppen nästa! Så nu behöver jag er i Kristinehamn den 1 augusti! 
Man behöver publikens röster verkar det som och det betyder att om ni vill att jag ska gå vidare till Liseberg och representera Sunne och Värmland då måste ni vara på plats!!!

Kul!

Nu åker jag till mormor för lunch och fortsätter jobba där! Som ensam företagare blir man lite lätt trött på sitt sällskap, nämligen en själv. Konstig tycker ni!? :) Sant, säger jag!

Welcome to my life!

iNA

2 kommentarer:

  1. Låter TOPPEN det där Ina! Jag hör väl vidare om det här via mormor-till-mormor-skvallret, hehe! Lycka till! Puss & Kram från Elin.

    SvaraRadera
  2. Jodå.. Är hemma hos mormor nu och hon har redan pratat med din mormor så skvallret är igång! ;)

    SvaraRadera